Selamat Datang


Friday 9 November 2012

Dugaan Darah Manis 2 ~


November 2012, sebaiknye kita bernikah nanti kita akan mulakan hidup baru sebagai suami isteri, di rumah baru.. rasa umpama buka buku baru. Teruja pula saya nak nantikan saat tu zam. Saya harap saya boleh menjadi isteri terbaik untuk awak, saya nak jaga awk, masakkan untuk awk, basuh baju awk, teman tidur awk.. mmm macam2 benda sy nak buat untuk awk. Dan semoga awk juga boleh menjadi suami terbaik buat saya.

Kita  akan stay kat Damansara tp sy la kene tinggal sorag2 dulu sebab kita nikah tengah bulan. Seminggu pun saya dah seriau tau. Terima kasih kat awk, kat family sy yang byk bantu pindah rumah.
Mau kering kontang sy berbelanja untuk proses sewa rumah. Upah bg saudara yang tolong pindah dah rm220, belanja mkn semua orang pun rm220. Lepas tu beli perabut kngah rm100.. huhuhu sadis nye la. Apepun saya happy sgt n amat2 berterima kasih pada kalian.

Pindahkan barang orang bujang mcm saya ni dah penuh lori 1 tan. Terkejut semua orang.. Untung la awak zam, cuci kaki masuk.. tu kata org tp kata sy awk plak lps ni bertanggungjawab pd semua tu. Tak habis penat punggah barang kene kemas plak.. Tak kemas nnt ms family sy nk menghantar kita ke kenduri sebelah awk, diorang nak tidur mana. Letihnye la.. Ingat malam boleh tidur lena tp baru malam pertama saya dah mimpi hantu.. huwaaaa..

Awak kata sbb sy tak solat lg kat rumah tu so saya siap baca yasin lg waktu mlm nk hindari benda pelik2 ni. Malam kedua pun mimpi lg.. Tp yang sy ingat dlm mimpi tu ada awk dan sy menghadap banyak ular.. Sya rasa takut sgt smpi saya terjaga. Esk nye sampi je kat pejabat sy trus surf internet apalah maksud  mimpi tu. Maksud bila jumpa ular dlm rasa takut adalah sy akan berada dalam keadaan sgt ketakutan, lps tu ular tu byk maksudnya pulak sy akan bahagia nanti.. Saya pun keliru apa yg sy takutkan nnt, ye ke sy akan bahagia?
Tapi mimpi tu mainan tidur.. mana boleh percaya sgt kan.. Mudah-mudahan xde apa2 berlaku nnt.

No comments:

Post a Comment