Selamat Datang


Wednesday 22 August 2012

Apa Cer ~

Mana cerita la aku nak lepaskan dulu ni.. lama sangat tebuku ni.
Nak je debik2 orang tu, tapiiii.. x boleh. Aku debik Punching Bag je lah..

Zam, kalau la awk tahu apa yg saya rs, mungkinkah hubungan kita sampai ke tahap ini?? Sy tak faham kenapa hubungan kita tak sama mcm org lain, mana keseronokan hubungan ni zam.. Sy tak pasti apa yg saya rs sekarang perasaan cinta ke, kesian ke, terpaksa ke.. Sedihnya, Allah SWT je yg tahu betapa geloranya perasaan sy sekarang.

Kita bermula dari rakan sekelas, kemudian bercinta. Manisnya waktu tu, semuanya indah even awk selalu tengking saya, layan saya dgn kasar pun saya suka lagi kat awk.. (Awk xde pakai ubat guna2 kan masa tu =))
Tapi tak lama perasaan tu, hubungan kita putus di pertengahan jalan, dan saya pun pelik kenapa cepat saya membenci awak sehingga terdetik perasaan kasihan dan akhirnya awk mulakan hubungan kita dengan ikatan rasmi..

Sedar tak sedar apa yg kita alami dari kenal, putus dan sambung kembali dah hampir 6 tahun.. Tapi dulu dan sekarang tak sama, kita macam baru berkenalan. Saya cuba nk bw kenangan lama, tapi kenapa x serupa dan tak mungkin berulang apa yang kita alami.. Musykil la zam.. Banyak tapi la sekarang.. Awk tak rasa apa ke?? Bila sy tanya awk, bw berbincang awk asik la salahkan sy.. Sesekali xpe lah gak, ni dah naik feedup la zam.

No comments:

Post a Comment