Selamat Datang


Thursday 23 August 2012

Demam.. ~

Zam, awk tau tak saya demam sebab awk biarkan sy berembun dekat Pudu Raya selama stgh jam. Semalm memang teruk tp saya bertahan je pergi office, mujur jalan tak jem.

Balik je rumah setengah jam je dah sampai dari TTDI ke Ampang tu. Sy rasa badan sakit, mata pun sakit dah tak henti2 keluar air mata. Saya gagahkan gak kemas rumah cikit yang dah macam tongkang pecah tu, lepas tu bawa basuh kain. Dah la basuh baju raya, kene guna tangan, lagi menggigil sy sebab sejuk. Banyak kali awk kol dan mesej sy tp sy sengaja je taknak angkat dan reply. Sakit hati tau tak.. Awk tau awk salah, satu ayat maaf pun xde lps tu mrh saya lagi kata tak beraya dengan awk..

Sy mmg xnk jawab kol awk, tp pada ms yg sama ibu kol, so terjawab plak.. So awk tau sy demam and awk nk datang tgk sy.. Meluat sy tau sebab bg saya dah malas nk minta bantuan awk, semua tak boleh diharap. Semntara tggu mata sy nk lelap , sy layan tv Citer Hindustan. Best lak tu, nk tunjuk muka moncong kt awk tp alih dah cite tu best, sy blh senyum and ketawa lak.. Tak pasal2 awk igt sy dah ok dgn awk.. Huhh..

Abis je crita sy nk msuk tidur, bdn sy dah menggigil. Awk tau badan sy panas tp xde inisiatif pun nk ambil ubat kt saya ke, bg sy minum air panas ke.. Baik tak yah datang cmtu. Sy  rs sejuk sgt tp awk mcm xde perasaan, tmbahkan sakit hati dan kepala sy lg adalah.. Sudahnya sy gagahkan gak g cr ubat, mnum air and awk sibuk je mengekor.. Teruk btol. Sy suruh awk msakkan air panas lps tu tuam kt kepala sy sbb kpala saya sakit and panas. Blh pulak awk msk air smpi setengah jam lps tu sy suh rendamkan kain kt air tu dah air tangki sy sejuk nauzubillah.. Awk blh rendamkan semua kain kt air panas lps tu terhegeh2 then bg sy kain tu.. Aduyaiii.. Susah tul..

Gila awk ni, patut awk cmpur ckit dgn ar sejuk supaya suam2 je, tak pasal muka saya pun panas. Sy sendri letak kain tu kt dahi sy.. Say dah x peduli awk then sy tdo.. Tak tau la awk blik bila..
Sy mula terfikir, nape mesti sy jd isteri awk sedangkan awk tak ambil berat kt sy.. Bila tanya, awk kata Sayang saya, Cinta Saya. Apa bendenya dah cmni.. Mcm tunggul je tgk saya sakit. Apa sy ni akan berkahwin dengan org bodoh ke smpi bnda mcm tu pun tak tau buat.

Sy belum maafkan awk lg zam..


No comments:

Post a Comment