Selamat Datang


Wednesday 29 August 2012

Once Upon a Time *Sweet N Happy* – part 1


Saya ganaz tak tak dulu awk. Hehe.. Saya rasa perwatakan saya dulu mcm boyish sikit kot. (kata orang laa..) saya suka pkai baju n seluar besar, kasut sport n skuter ego yg gmbar tazmania tu.. =) Tp saya kawan dengan sume orang tau, seimbang.. Kita satu kelas close sangat kan tambah plak gurlz 3 org je and 1 Malaysia.  1st sem sy dah bw transport kat campus. Senang nk gerak dalam campus yang sememang nya luas dan jauh nk ke setiap tempat ( Bg org malas mcm sy la..)

Ingat sy sorang je rajin naik moto ke kelas, rupanya ade orang lain yang suka menempek sekali. Awk la Zam.. Memula kebetulan je setiap kali nak pergi kelas terserempak awk, awk trus naik motor sy. Lama-lam, ade temu janji lak setiap kali nk pergi kelas. Special request plak tu suruh sy jemput awk depan hostel.. Sabo je la. Dah la sy yg kene bawa moto awk sedap je duk belakang menikmati keindahan alam ye.. Tak gentleman lansung.

Motor punya pasal kita jd close sgt, pergi kelas sama2, lepas tu buat assignment sama2.. Saya suka je dalam pada tu awk blh jd tuk guru saya coz awk cerdik dr saya.. Lbh sikit je. Group study pun sama. Senang kerjasama dgn awk, sy kreatif awk kritis.. kan masuk tu.. Makan pun kadang2 sama, sebab masa tu awk ade girlfriend kang marah lak dia kuar selalu dgn sy. 

No comments:

Post a Comment